مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 2 شهریور 1402 ساعت 05:452023-08-24سياسي

بهره برداری از فاز اول پست 63.20 رضوانشهر در هفته دولت


فاز اول پروژه پست 63 به 20 کیلولت رضوانشهر در هفته دولت افتتاح می شود و به بهره برداری خواهد رسید.

- ایسنا/گیلان فرماندار رضوانشهر گفت: فاز اول پروژه پست 63 به 20 کیلولت رضوانشهر در هفته دولت افتتاح می شود و به بهره برداری خواهد رسید.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، سید نادر صفوی میرمحله روز چهارشنبه به همراه امام جمعه رضوانشهر و فرمانده انتظامی این شهرستان در حاشیه بازدید از روند اجرای پروژه پست 63.

20 کیلوولت، گفت: در راستای تحقق وعده های دولت سیزدهم مبنی بر خدمات رسانی به مردم، فاز اول پروژه پست 63 به 20 کیلولت رضوانشهر در هفته دولت افتتاح می شود و به بهره برداری خواهد رسید.

فرماندار رضوانشهر به کمبود شهرستان در تامین برق مشترکین اشاره کرد و افزود: این شهرستان دارای یک پست 63 به 20 کیلوولت بوده که جوابگوی نیاز مشترکین برق نیست و هر ساله خسارات زیادی به مردم شریف در این حوزه وارد می شد لذا با تلاش و پیگیری های صورت گرفته، امروز اجرای این پروژه با هدف تقویت شبکه برق و رفع مشکل بخش خانگی در فاز اول با اعتباری بالغ بر 184 میلیارد تومان در زمینی به مساحت حدود 5000 مترمربع در شهرستان از سوی دولت سیزدهم تحقق یافت.

وی با بیان اینکه با اجرای تقویت شبکه برق پست 63 به 20 مشکلات ضعف برق خانگی و تامین برق واحد های صنعتی و تولیدی این شهرستان برطرف خواهد شد، اظهار ام


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بهره برداری از فاز اول پست 63.20 رضوانشهر در هفته دولت

بهره برداری از فاز اول پست 63.20 رضوانشهر در هفته دولت